събота, 8 октомври 2011 г.

Торти с овчици и други животни от фермата

        Както става ясно и от заглавието, тук ще представя две торти за малки дечица със "селскостопанска" тема, която ми стана много любима! Първата е една от най-новите ми торти, а втората е най-отдавнашната ми поръчки за приятели. Преобладаващият елемент в украсата и на двете са множеството животни от селския двор. Изработката им ми достави голямо удоволствие - аз много обичам да правя животни, а и даде много поводи за смях на децата ми при вида на готовите фигурки.

       Започвам най-напред с новостите - малка тортичка за втория рожден ден на две близначки:

Тортата - изглед отпред


Отстрани
Отзад
             













    "Черешката" на тази торта, бяха, разбира си, овчиците:


          Предварително искам да кажа, че идеята за вида им не е изцяло моя, а гледах от модели на подобни фигурки в сайтовете, които следя.Тук ще покажа и някои от останалите животни по-отблизо. Кокошчицата ми хареса много, идеята за изработката й взех от списания за фигури от т.нар. студен порцелан /богата колекция от тях може да се намери в интернет/:

кокошката
прасенцата

  











       Тортичката беше еклерова с бял шоколадов мус.

       Дойде ред и на следващата торта - това всъщност е първата ми официална по-голяма поръчка. Тя беше за първия рожден ден на сина на мои приятели, с които живеем в съседни апартаменти - Александър. По времето, когато обсъждахме с майка му вида на тортата, той най-много си играеше с играчки-животни, затова се спряхме на фермерската тема:


Отпред


Отстрани
          Със съжаление трябва да кажа, че снимките тук са под всякаква критика - тогава все още не обръщах внимание на това. Иначе самата торта постигна огромен ефект сред рожденика и гостенчетата. Видът й беше "Медовик", каквато правех за първи път. Това за малко не ме докара до инфаркт, защото блатовете й в началото са доста твърди! Аз ги намазах с крема и се ужасих - получи се нещо криво, клатещо се и с големи празнини, абсолютно неприличащо на торта. Беше вече късно през нощта и реших да пъхна "нещото" в хладилника и на сутринта бързо да се заловя с друга рецепта. На следващия ден обаче всичко изглеждаше съвсем другояче - блатовете си бяха омекнали и се бяха слепили помежду си, а и лесно загладих повърхностите и я покрих със захарно тесто. На вкус бях приятно изненадана, макар че не е за любителите на сочни и кремообразни торти. На мен лично ми харесва, а е и една от най-подходящите за моделиране на по-нестандартни форми.За ентусиастите - рецептата за нея можете да видите в раздела "Рецепти" - успех!






 

Няма коментари:

Публикуване на коментар