вторник, 7 февруари 2012 г.

Хари Потър, Хари Потър и .... Хари Потър


       Това може да звучи като шега, но всъщност не е! В действителност не само че става дума за три торти, посветени на гореспоменатия герой, но те бяха направени от мен една след друга в рамките на четири дни. Разбира се, за повечето от тях знаех по-отдавна и имах време да подготвя, доколкото въобще е възможно. Това беше най-дългата ми серия досега, а тортите на тази тема поведоха по брой сред останалите, дори изпревариха тези за "Колите". Беше доста изтощително, а и гледах да не се повтарям, макар че, както ще видите, има някои сходни детайли. Реших да представя и трите наведнъж - за сравнение, дано повечето снимки да не ви затормозят!

       Първата торта беше за рождения ден на Вики - съученичка и близка приятелка на дъщеря ми. Оказа се, че тя не е голям почитател на самия Хари Потър, но за сметка на това много харесва Рон Уизли и въобще цялото му семейство. Това донякъде е напълно разбираемо, тъй като на външен вид преспокойно би могла да мине за някой от тях! Така или иначе, Рон беше главното и единствено действащо лице на нейната торта:

Изглед отпред

Изглед отстрани
 

         Вики много държеше и на присъствието на плъха Скабърз, макар че защо ли - да се чудиш, той си е доста гаден, дори не е истински плъх! Ето го по-отблизо, както и една пешка от магьосническия шах, който беше стихията на Рон, ако си спомняте:

Скабърз


Пешка от магьоснически шах

















       Втората торта също беше предназначена за близка приятелка и съученичка на дъщеря ми - Ния. Тя обаче искаше на тортата й да има колкото се може повече от героите, а и от животните - хипогрифът Бъкбийк, котаракът на Хърмаяни Крукшанкс, Скабърз, совата Хедуиг. Постарах се, доколкото ми беше възможно при по-малкия размер на фигурките /в сравнение с предишната торта/:

Изглед отпред


Изглед отстрани
      
       Тук детайлите бяха много, затова ще покажа по-отблизо снимки на някои от тях:

Хипогрифът Бъкбийк
Домашното духче Доби













Хърмаяни с Крукшанкс
Совата Хедуиг и надписа
















       Третата торта трябваше да наподобява една, която съм правила по-рано - като отворена книга, около която да има някои характерни за Хари Потър предмети - очилата, пръчката и т.н. Постарах се все пак да не е съвсем същата:

Изглед отпред

  

Изглед отстрани

Совата отблизо
Пръчката и очилата на Хари
       Елементът с Хитроумната карта от предната торта много ми допадна, затова реших да го включа и тук като подложка за книгата. Впоследствие се наложи да вмъкна и шалчето като по- ярък цвят, какъвто ми липсваше.   
        




       След тази изтощителна серия с радост ще мина на други теми, защото идеите ми за Хари Потър и компания доста се поизчерпаха. Добре е поне, че все пак книгите за него ми харесват и ми стимулират въображението, защото ако ставаше дума например за трансформъри или за бакугани, нямаше да се представя така добре! Е, човек никога не знае все пак....

Няма коментари:

Публикуване на коментар