сряда, 9 януари 2013 г.

Следновогодишно 2 - Прасенцето Пепа и Мързелград

       Ето още две от тортите, които принадлежат на миналата година, но които не успях да представя навреме. Ако направя лична класация кои торти от 2012 са ми били любими, тези биха попаднали в десятката - не толкова заради темата на украсата, колкото заради завършеността на крайния резултат и моето удовлетворение от него!

       Ще започна с тортата с героите от филмчето за Мързелград, макар че тя беше втора по хронологичен ред. Когато децата ми бяха малки, те много го харесваха, също като рожденичката Елина, за която беше предназначено творението ми. Доколкото разбрах, тя е заклет фен на Стефани и не за първи път си пожелаваше торта с нея като основна фигура. Аз обаче реших в украсата да присъстват и другите мои любими герои от филма - Спортакус и, разбира се, Подлият Роби!
       Може би тук е мястото да отворя една скоба и да направя кратко пояснение за тези, които не са в течение със детските сериали - то ще е под формата на  клипче, за да можете да се ориентирате в обстановката:


      
       Когато обмислях дизайна, веднага си представих най-вече разкривените къщи по улиците на Мързелград и жълтите огради /зад една от които щеше да наднича Подлият Роби/. Жълтият цвят освен всичко друго щеше да ми помогне да освежа розово-бяло-лилавата гама, типична за Стефани. Ето и крайният резултат:


Отпред
Отстрани
Отстрани

       За съжаление любимецът ми Роби най-много ме затрудни, но пък Спортакус, за когото имах най-големи опасения, се получи много добре: 
 


         
       И ето, разбира се, и главната героиня - Стефани, пристигаща в града с куфарчето и чантичката си:





      Тази торта ми донесе голямо удовлетворение от крайния резултат, както и голямо удоволствие при украсяването и моделирането на фигурките. За мое известно учудване това се отнася и за следващата, която ще покажа сега. 

       Признавам, че за първи път се запознах с прасето Пепа, когато то се превърна за мен в тема за тортена декорация. Е, бях го виждала тук-таме на картинка, но сега навлязох по-надълбоко в темата, като изгледах няколко епизода за Пепа и семейството й - ето един от тях:


      
       Основното,което аз  трябваше да изобразя на тортата, не се вижда в този епизод обаче. Пепа и братчето и /както всички прасета/ обичат да газят в кални локви, когато ходят на пикник със семейството си....горе-долу това щеше да е "сюжетът" на украсата! Главният елемент беше Калта с главно "К", в която навярно и  рожденичката Лора би поджапала с удоволствие....



Отзад
Отстрани с майката












         Както се вижда, получи се една истински "кална" торта! Ето и участниците в пикника отблизо:



       Всъщност по-късно е имало и още един участник - малката Лора, която пожелала да се присъедини към закуската на захарното семейство!




Няма коментари:

Публикуване на коментар