събота, 24 септември 2011 г.

"Хари Потър и..."

       Това тук е една торта, каквато много отдавна ми се искаше да направя. Като любител на приказките още след излизането на първите книги за Хари Потър аз си ги купих и прочетох и те много ми харесаха. Тогава децата ми бяха още много малки, за да ги оценят. По-късно и те ги харесаха /интересът, уви, дойде след гледането на филмите по тези книги/. Тъй като и до днес историите за Хари Потър стимулират въображението ми, много се зарадвах, когато ми поръчаха торта с такава тематика. Решихме да е като книга - разбира се, по-старинна на вид, и около нея да има различни предмети. Отново се опитах да вмъкна максимален брой детайли, за да има по една фигурка за всяко гостенче - е,някои е трябвало да се задоволят само с всякаквовкусово бобче или монетка!

Общ изглед на тортата

Отстрани - сладкишите
Отстрани - монетите











       Като основни детайли, които реших да направя, естествено бяха очилата и пръчката на Хари Потър, както и златния снич. После добавих перо, старинни монети, всякаквовкусови бобчета и шоколадова жаба с картичка. Доста сполучлива стана Разпределителната шапка отгоре, за която използвах празна сладоледена фунийка, облечена с моделираща маса.
       Ето и някои подробности отблизо:

Сничът с надписа на тортата












Очилата и пръчката













Разпределителната шапка

       Тортата беше за 18-20 парчета, с пандишпанов блат, кокосов крем, банани и сметана.

Няма коментари:

Публикуване на коментар