понеделник, 19 септември 2011 г.

Честит първи учебен ден!

       С известно закъснение се включвам с поздрав към всички, за които първият учебен ден представлява приятна емоция! Този път темата е свързана с мини-кексчета. От четири години отбелязваме тази дата като празник на голямата ми дъщеря, а от тази година - и на малката. Въпросът с букетите за учителките - в този случай три на брой - отново излезе на дневен ред. През последната година обаче класната на Бояна деликатно намекна, че цветята, особено тези в саксии, създават известни затруднения в пренасянето - т.е. да не си даваме парите напразно. Все пак на мен, а и на децата, им се искаше да не отиваме без подарък на 15-ти септември. Така приложих вече използваното средство - сладкиш за подарък. През миналата година веднъж направихме сладки с цветя за 8-ми март, а сега се спряхме на мини-кексчета, също с цветя:



       Това са петте представителни кексчета, предназначени за мен и за една моя приятелка, която хареса идеята за по-нестандартен подарък. Направих ги в два цветови варианта, лично на мен ми станаха любими тези с цикламените рози и точките:

Добавете надпис
Добавете надпис











         За тренировка направих първия си опит за моделиране на орхидея / със съответната формичка за изрязване на листенцата/ - както съм споменавала, цветята не са ми слабост като обект за моделиране, но гледам да се упражнявам при всеки случай. Децата, разбира се, се скараха точно за това кексче:



       А ето тук може да видите предишните "училищни" сладки - подаръчета.

Няма коментари:

Публикуване на коментар