понеделник, 20 юни 2011 г.

Торта "Търсенето на Немо"

       Това е една "бърза" предотпускарска торта, която направих непосредствено преди да замина на почивка на море. Казвам "бърза" в смисъл, че е относително малка по размер - за 14 души, и е с готови пандишпанови блатове. Украсата обаче винаги отнема много време, дори при тези условия. За щастие, въпреки че бях под пара заради недостига на време, темата за рибката-клоун Немо ми е една от любимите, и пак ми беше приятно да работя върху нея! Това е втората ми торта с героите от филмчето, а първата беше тази, която ме накара въобще да се замисля за украсяването на торти като сериозно занимание!
      
           А сега - снимките на резултата:


Общият вид отпред
Отстрани
Отстрани
Отзад
      

          Ето и героите на тортата отблизо:


Немо и баща му
Дори
Дори
Октоподчето
Морското конче
Морската звезда
Морското костенурче









































Тъй като героите са много, май и снимките дойдоха малко повече този път! Така става, когато работя по някоя любима тема - трудно се спирам! Поне се настроих на морска вълна и сега с още по-голямо желание отивам на една истинска почивка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар