петък, 10 юни 2011 г.

Торта за юбилей

     Тази публикация ще бъде по повод още една торта за петдесетгодишнина на мъж, поръчана ми от мои познати. Започвам да мисля, че вероятно наистина мъжете на 50 г. се нуждаят от специално внимание - или поне така смятат приятелите и близките им, защото това е третата ми поръчка по такъв повод!

      Тортата, която ще покажа по-долу, е първата ми триетажна торта, тъй като беше предвидена за 50 - 60 човека. Темата, на която се спряхме след доста обсъждания, беше свързана с вино. Първоначално в главата ми се въртеше нещо за шампанско, но после реших, че ще е доста претенциозно. Ето какво се получи накрая:




       Тук отново вмъкнах някои детайли от една по-стара моя торта - чашата с вино, тирбушонът и любимата ми коркова тапа:


Бутилката отблизо





Етикетът на бутилката
Чашата с вино и тирбушонът

      Тортата отново беше морковено-орехова с лимонов крем от маскарпоне и рикота.

2 коментара:

  1. zdravei,mnogo hubavi tarti pravish !Kakvo pokritie izpolzvash?

    ОтговорИзтриване
  2. Много съжалявам за късния отговор, но някак съм го пропуснала! Благодаря за комплимента. Използвам готова захарна паста, която е белгийска - продават я от фирмата ПИК-КО, тя обаче е в кофи по 7 кг, като един килограм струва около 12 лв. Иначе има и по-евтини варианти, макар че с тях по-трудно се работи. Единият си го поръчвам онлайн от фирмата Xcerx, а има и магазин на ул "Неофит Рилски" близо до ул. "Раковски" на фирмата Aromas house - те също правят доставки и имат и по-малки опаковки захарна паста. Пускам линкове към техните сайтове :http://www.xcerx.com/shop/ и http://www.aromashouse.com/. Ето още един сайт за пазаруване онлайн, но не съм го ползвала още :http://hitrini.com/. Надявам се да съм била полезна въпреки закъснението!

    ОтговорИзтриване