понеделник, 24 юни 2013 г.

Още малко на романтична вълна - време за бисквитки

       Както обещах, сега ще покажа няколко дреболии - по стечение на обстоятелствата това са все декорирани курабии за романтични поводи. Ще наблегна предимно на снимките, мисля, че много обяснения не са нужни.

        Може би само в първия случай се налага да вмъкна малко предистория. Преди 14-ти февруари към мен за съдействие се обърна млад мъж, който ме помоли да направя декорирани бисквитки за неговата приятелка. Работата беше там, че той искаше при поднасянето им да направи предложение за женитба, така че случаят беше малко по-специален - и то не само по отношение на самата декорация. Момчето искаше на всяка от сладките да има по една буква от имената на двамата, и да са подредени съответно в подходяща красива кутия. Най-трудното за мен в този случай беше именно намирането на кутия за курабийките. Тъй като подреждането трябваше да стане на един ред, за да се четат имената, и същевременно да не се разместват при пренасянето, размерът на кутията беше фиксиран в доста тесни граници. След като няколко дни проучвах какви ли не възможности за опаковането на курабиите, накрая попаднах на правилното място в лицето на Ариадна ателие - работите й можете да разгледате в блога /линкът по-горе/ или на страницата й във Фейсбук - тук. И преди бях виждала някои от творенията на Ариадна, които много ми бяха допаднали, така че кутията стана точно както си я представях за случая. Сега ще ви покажа как станаха сладките и как изглеждаха вече опаковани:





       Само ще отбележа, че с Ариадна се сработихме чудесно и продължихме общуването си впоследствие, защото моите дъщери проявиха интерес към изработката на картички и кутии и посетиха няколко пъти детската "работилничка" в ателието, която също горещо препоръчвам!


         И понеже наближаваше Св.Валентин, направих набързо и малко курабии за децата ми и техните съученици:







       Както се казва, трябваше да доизползвам докрай останалите ми захарни дантели и захарна хартия.....
        И за да не е днешната ми публикация напълно безполезна, ще дам тук няколко линка за сайтове, в които можете да намерите цвенти хартии с разнообразни десени, подходящи за разпечатване във формат А4 върху ядивна хартия - подобни на тези, които съм използвала за курабиите: 

                -  тук  периодично има свободно свалящи се мотиви на формат А4, сайтът по принцип е за правене на картички
       - тук  има голям набор от цветни хартии с най-различна тематика, сайтът е за детско творчество
            - тук  са комплекти, предимно винтидж и ретро-хартии, свалят се свободно, но става малко по-бавно

         
         И докато още съм на вълна романтика и женитба, ето и едни бисквитки за годежно парти - акцентът при тях падна върху годежното пръстенче на всяка бисквитка:


           Тъй като на партито щяха да присъстват и няколко момиченца, с бъдещата булка решихме да има и по-различни бисквитки за всяка от тях:


         

                 Е, за днес толкова, приключваме временно с романтиката! След една кратка /заслужена/ почивка ще дойде ред и на някои по-интригуващи теми, които отдавна очакват включване!

Няма коментари:

Публикуване на коментар