четвъртък, 21 юни 2012 г.

Отново с костенурчето Франклин

       Днес ще представя втората си торта, свързана с Франклин, костенурчето от доста популярните /както се оказа/ книжки и кратки филмчета. Аз се запознах по-отблизо с него и приятелите му миналата есен, когато за първи път имах за задача да ги изобразя като захарни фигурки на торта. Тогава бях в чудесно "есенно" настроение и съответно тортата представляваше празненство в есенната гора. Резултатът можете да си припомните тук. Сега се налагаше отново да импровизирам на същата тема, само че този път украсата беше с подчертано пролетен характер. Спрях се на цъфнали дървета и цветя и свежа зелена трева:



Отзад
Отстрани













       Опасявам се, че в случая фотографските ми умения не са много на ниво, но все пак дават представа за общия изглед на тортата. В началото имах намерение да направя повече "гости" на празничната маса, но тогава украсата щеше да стане много тежка и обемиста. А и без това охлювчето ми е любим образ от героите! 

Охлювчето отблизо
Надписът - като заглавията на книжките












       Под покритието тортата беше еклерова - една от причините да не слагам много тежка украса, това крие немалки рискове от деформации в жегите! 

       Смея да кажа, че вече имам доста опит с този приказен герой. След пролетното парти и есенната сценка съм готова за продължения - Франклин на море или на зимната пързалка например!

Няма коментари:

Публикуване на коментар