петък, 22 юни 2012 г.

"Ледена епоха-3"

       За първи път имах случай да направя торта с героите от "Ледена епоха" - едно от любимите ми анимационни филмчета. Напоследък то беше леко позабравено, но все пак още има негови почитатели сред децата от различни възрасти. Тортата в този случай беше за четвъртия рожден ден на Стефчо, който миналата година беше фен на "Търсенето на Немо" - още едно култово филмче! Тогава едва успях да вместя морските герои в графика си и ги правих непосредствено преди да замина на почивка. Тази година, макар да имах повече време, пак се случи един труден за мен период с много торти, сложни за изработка. Темата "Ледена епоха" обаче ме увлече и направих много от героите - ленивецът Сид, мамутът Мани, тигърът Диего и Бък /не съм сигурна от кой животински вид е той/. Освен това в украсата трябваше да присъстват и динозаврите - участници в третата част на филма /по желание на рожденика/. Лично на мен любима ми е небезизвестната катерица и специално заради нея изработих изправена ледена плоча, по която тя да се катери към своя жълъд. След тези подробни описания ето го и резултата:



       Общо взето, тортата стана според желанията ми, само дето се притеснявах да не се деформира от по-обемистата украса. Мамутът не е толкова тежък, колкото изглежда, защото вътре е направен от оризон, но общото тегло на захарните фигури и ледените блокчета не беше малко. Ето сега и малко повече снимки на героите отблизо:

Мани и Диего
Моята любима катерица
Сид с динозавърчетата
Майката-динозавърка
Бък












    
        Моделирането на фигурите ми достави голямо удоволствие, както винаги, когато става дума за любимо филмче или книжка. Добре, че скоро ще излезе и четвъртата част на "Ледена епоха" - дано тогава децата пак да минат на неговата вълна!

       Тортата беше с бели пандишпанови блатове, крем с маскарпоне, рикота и млечна сметана, кайсии и един слой бишкоти за тирамису в средата. 
       
       А ето и снимки от партито, за което беше предназначена тортата - предоставени ми от майката на Стефчо, за което благодаря:

Преди началото
Нападението на тортата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар