вторник, 13 декември 2011 г.

На почивка с каравана и фотоапарат

       Днешното включване е по повод една торта, която доста ме поизмъчи, докато реша как да я оформя. Тя беше предназначена за общ рожден ден на мъж и жена - семейство, и бе замислена като подарък. Идеята за украсата й, от една страна, беше свързана с една по-стара моя торта с фотоапарат "Canon" отгоре - рожденичката  харесала вида му, а и притежавала същия модел. От друга страна, трябваше да има нещо и за рожденика, и това "нещо" се оказа каравана. Много мислих как да изглежда тортата, тъй като и фотоапаратът, и караваната сами по себе си са достатъчни за по една отделна такава. Бързо отхвърлих варианта за две торти върху обща подложка - не ми подейства вдъхновяващо. Първоначално ми хрумна да разположа апарата върху караваната и това да е самата торта, но не бях много сигурна как ще изглежда накрая. Освен това трябваше да стигне поне за 20 души и конструкцията щеше много да се усложни. След почти двуседмично умуване най-сетне започнах работа и ето какво излезе:

Изглед отпред
Отстрани
Отзад










       Както се вижда, идеята ми беше самата торта да изглежда като горичка с каравана на място за почивка, а фотоапаратът да е "преметнат" около нея. За закачка сложих и подобна снимка до него /направена от хартия за фотодекорации/. Признавам, че не успях съвсем да избегна струпването на повече украси, но все пак успях да ги комбинирам в идейно отношение!

       Ето сега малко снимки на апарата отблизо....



       .......и на караваната отблизо:

Отзад

Отпред












   
       Отново малко съм се поувлякла със снимките, но с новия апарат дълго време все ще е така. Утешително е, че поне текстът не става по-дълъг!

       Вътре тортата беше орехова / справка- в "Рецепти"-те/, а караваната и фотоапаратът са от готов блат за торта с маслен крем, покрити със захарна паста.

1 коментар: