вторник, 17 януари 2012 г.

"Колите" - интерпретация за момиче

       След една заслужена /но кратка/ почивка дойде ред да покажа последната от тортите през миналата година. Темата отново беше свързана с култовото анимационно филмче "Колите" и тортите ми, свързани с него, станаха общо три. Разликата в този случай беше, че ставаше въпрос за рожден ден на момиченце на три години. Реших да заложа на по-изчистените цветове и направих по-големи фигурки на героите - Светкавицата Макуин и всеобщия любимец Матю. Все пак трябваше да има и нещо по-кокетно, та добавих и панделка. Ето крайният резултат:



 

       Както казах, фигурките бяха по-големи от тези на предишните торти, което ми позволи да направя повече подробности по тях:

Макуин - отстрани
Макуин - отпред



Ето и поглед към Матю отблизо и един детайл с панделката:





        Надписът на тортата ми създаде големи проблеми, все не се получаваше така, както исках и се наложи да го правя три пъти. Резултатът пак е далеч от съвършенството, но беше най-добрият ми опит. 
       С тази торта преживях първият си сериозен стрес при транспорта. Опаковах я добре в кутията й, защото валеше проливен дъжд. Щях да я занеса лично на рождения ден, тъй като бяхме поканени на него. Мъжът ми ме чакаше в колата и аз излязох от къщи с двете деца, тортата, чадър, подарък, една-две допълнителни торбички......и т.н. Бях забравила, че трябва и да заключа! Докато се мъчех да го направя, кутията се наклони и усетих как нещо се размества вътре. Оказа се, че цялата торта се е отместила върху подложката, без да пострада украсата. С доста страх и внимание я върнах обратно /на всичкото отгоре тя беше еклерова, не особено подходяща за побутване насам-натам/. Всичко свърши добре, но дано да нямам такива изживявания през новата година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар