вторник, 3 април 2012 г.

Голямата риба

       Тази торта, както може да се предположи от заглавието, е свързана с риболова. Отдавна не бях правила "рибарска" торта. Досега тази тема преобладаваше в украсата на тортите за рождения ден на мъжа ми /през м.март/, но тази година реших, че е време да я сменим с нещо друго. Все пак месецът не мина без такава торта -  малко по-късно получих поръчка за една, която трябваше да изобразява риболовец, който лови риба. Това щеше да е нещо ново, особено по отношение на изработката на въдицата и реката. Използвах някои различни похвати за водата и оцветяването, а за въдицата и влакното си "помогнах" с бяла цветарска тел. В общи линии крайният резултат се доближаваше до първоначалния ми замисъл /което не може да се каже за всичките ми торти/:

Поглед отпред
Поглед откъм рибата

        Както се вижда, идеята беше рибарят да е стъпил във водата и да изтегля рибата. Естествено, мъжът ми веднага намери множество недостатъци, най-вече по отношение на биологичния вид. Каза, че такава риба не можело да се улови във водопад и т.н. и т.н. Съгласих се с това, но отговорих, че всеки риболовец би трябвало да е щастлив да улови подобно чудо където и да било - нещо като еквивалент на златната рибка. Просто този е имал късмет!
      Поиграх си повече от обичайното с надписа - под формата на табелка - и дори той спомогна за цялостото впечатление от тортата, а не беше вмъкнат между другото /както обикновено ми се случва/.

       Ето и някои "подробности от пейзажа":

Рибарят - поглед отстрани
Голямата риба...
и една по-малка все пак!












       По отношение на вида на тортата - нищо ново - тя беше с любимите ми шоколадови блатове, ягоди и крем със сирене "Филаделфия" и бял шоколад.

Няма коментари:

Публикуване на коментар