сряда, 2 ноември 2011 г.

HAPPY HALLOWEEN !

       Ясно е, че вече е късно да пожелая весело прекарване на Хелоуийн, както ми се искаше с тази публикация. Времето в този ден никога не ми стига за всичко, защото по традиция четвърта поредна година у дома има парти за деца и възрастни и подготовката е продължителна и разнородна - от тортата и сладките, до костюмите и украсяването на къщата. Тук е една кратка равносметка от тазгодишното празненство - поздрав за всички, за които този нестандартен празник е свързан с весели емоции!
       Снимките, които ще покажа, са доста различни като качество, защото са правени по различно време и съответно и при различна светлина. Още една седмица преди Хелоуийн направих голямо количество "отрязяни пръсти" като подаръци за фирмено парти:


       След това два дни преди купона в къщи правих меденки за дъщеря ми Бояна, която заминаваше на екскурзия с класа си и щеше този път да празнува отделно:



       И накрая идва ред на съществената част - нещата за празненството! Имаше голямо количество меденки, соленки-кокалчета, зелени сандвичи, и, разбира се, торта. За пореден път не успях да снимам добре напълно подредената маса и украсата на стаята, но здраве да е!
       Ще започна с тортата под формата на котел, на който седи вещица:

Изглед отпред
Отстрани
Отзад



















              Ето и как изглеждаше вещицата по-отблизо:















     
       За "модел" на вещицата ползвах една рисунка върху платнена подвързия за книга - подарък от Радостина Пенева, чиито творения от този вид можете да видите в сайта на магазин "100 овце" - т у к . Хареса ми по-миловидния й вид, както и книгата - нали си падам по книги! Естествено част от меденките, които направих след това, бяха в стила на тортата :


        Цветовете бяха същите като при вещицата, но ги снимах на изкуствена светлина - вече се стъмва по-рано, така е и при на следващите снимки.






        Тази публикация стана досадно дълга, тъй че няма да показвам тук снимки от самото парти. И без това суматохата е голяма и все не успявам да снимам важните неща - добре, че в такива моменти има и приятели! Някои снимки можете да разгледате т у к . Все пак ето ме мен с част от костюма на Лудия Сладкар - горда съм с престилката, която си нарисувах за случая :




Няма коментари:

Публикуване на коментар