четвъртък, 10 ноември 2011 г.

"Междузвездни войни"

       След футболната тема, която, макар и популярна, не е от любимите ми, стигнахме до сегашната, която ми е стара слабост! Няма да забравя как гледах "Империята отвръща на удара" девет пъти един след друг, и как се редих на гигантска опашка за билети пред кино "Сердика".... е, размечтахме се....Добре, че излязоха новите серии и филмът още представлява интерес за децата - така стана възможно да направя тази торта. Тя беше за имен ден на 8-годишно момче. Когато обсъждахме каква да бъде украсата в подробности, майката ми изпрати снимка на кораба, който синът й най-много харесва /на мен ми заприлича на имперски разрушител, но се оказа, че и "добрите" имали такъв!/. Реших да го направя като водещ елемент върху тортата, естествено трябваше да има и някои от любимите герои. Много се забавлявах с изработката, и ето какво се получи накрая:

Изглед отпред
Изглед отзад

Отстрани
Отстрани















       На снимките никога не си личи всичко, както е в действителност, но тортата е леко скосена и така корабът стои под наклон. Ето и по-близък поглед към детайлите - особено съм доволна от фигурката на Йода:


Учителят Йода






Другите герои отблизо
Корабът отгоре и метеоритите
















       Фигурките са изработени от захарна паста, корабът е покрит с нея, а е изработен от блат  за торта, а метеоритите са топчета от зърнена маса. Тортата беше с ванилов блат, ягодово желе от пресни ягоди и крем с маскарпоне.

Няма коментари:

Публикуване на коментар