петък, 25 ноември 2011 г.

Парният локомотив

       По ирония на съдбата това е поредната ми торта, свързана с транспортни средства. Слава богу, че поне бяха различни по вид! Този път трябваше да е свързана с влакове и беше предназначена не за дете, а за възрастен мъж - баща на моя приятелка. Идеята да има влак беше нейна, тъй като баща й цял живот беше работил в сферата на жп-транспорта, оставаше аз да обмисля точно как да се осъществи.

        След известно разглеждане на снимки на гари, локомотиви, вагони и релси първоначално ми дойде идея да направя фуражка на служител в БДЖ и други подобни атрибути /например старите розови билети, ако ги помните още/, а влакът да не е водещата фигура на тортата. Може би нямаше да стане зле и така, но междувременно попаднах на една снимка на музеен експонат - модел на парен локомотив. Това коренно промени плановете ми и реших да направя нещо подобно:































      
    


         Много ми се искаше локомотивът да е издържан в подробностите и го направих по-големичък от обичайните ми фигурки. Доста си поиграх с колелата, камбанката, капаците и решетката отпред:






Поглед отпред
Поглед отзад




















        Относно съдържанието нямаше нищо ново - любимата морковена торта с крем от маскарпоне и рикота с лимонов аромат.

       Вече при свършен факт мога да кажа, че с тази торта приключих транспортната серия, поне за известно време. Очаквайте включване на по-приказна вълна!

Няма коментари:

Публикуване на коментар