неделя, 1 юли 2012 г.

И ловец съм, и тенисист съм....

     Това е една торта за мъж, която трябваше да обединява двете му хобита - тенис и лов, и любимата му марка автомобили - BMW. Както съм установявала и друг път, при такива торти с много разнородни неща, които трябва да се съберат на едно място, проблемът е крайният резултат да не прилича на купчина захвърлени предмети! В случая BMW-то присъстваше само като емблема, която ми послужи за фон на тенис-ракетата. За да не бъдат ловните елементи в излишък, се спрях на колан и патрони отстрани. Няма смисъл да разказвам повече, ето как изглеждаше всичко в крайна сметка:

Отпред
Отстрани

       Най-трудният елемент беше тенис-ракетата, особено кордата й. Естествено, винаги можеше да я направя от бяла тел за захарни цветя, но ми се искаше да няма изцяло неядивни елементи и я направих от захарна паста за моделиране на цветя /гъмпейст/. За да бъде напълно изсъхнала, я изработих три-четири дни по-рано. Въпреки това при пренасянето върху тортата имах известни проблеми с дръжката и се наложи да добавя една-две подпорки повече от обикновено. Самата корда обаче за моя радост не се счупи!

Ракетата отблизо с топката за тенис

       При правенето на тенис-ракетата гледах модел на една истинска такава от съответната марка. Любимото ми нещо обаче беше топката за тенис. Тя е изработена от оризон и закрепена с помощта на дървено шишче.

       Ето и някои от "ловните" елементи:

Коланът с патроните
Жълъдите и табелката











       Тортата под покритието беше моята любима "Династия", облечена в готов блат за нуждите на украсата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар