четвъртък, 28 юли 2011 г.

Торта с череп за момиче

       Това е тортата за 10-тия рожден ден на дъщеря ми Бояна. Веднага искам да си призная, че идеята за нейния дизайн не е изцяло моя. Когато предварително разглеждахме торти в любимите ми сайтове, Бояна си хареса една с череп и настоя такъв да има и на нейната торта. Запазихме и цветовата гама на "модела" в розово и черно. От себе си аз добавих по-разчупената форма и някои рокерско-тинейджърски елементи. Изпълнението беше малко набързо и претърпях известен неуспех в оцветяването на фондана с нов вид бои, което леко ме разочарова. Важното е обаче, че дъщеря ми и гостите я харесаха.



Общ изглед









Ето и фигурите по-отблизо /този път те бяха плоски с апликации от оризова хартия/ :




      
      

     Тъй като фигурките върху тортата бяха само четири, а гостенчетата - далеч повече, направих няколко от любимите на всички меденки с тематична украса - като черепчето на върха:



 Тази торта беше за наша лична консумация и реших да експериментирам с благовете и пълнежа. Най-общо трябваше да е шоколадова и тъй като не можах да избера лесно между трите вида, които си бях набелязала, направих трите етажа различни. Голямата беше с шоколадов блат и бял и кафяв шоколадов мус. По-малката беше т.нар. "червено кадифе" - блат с какао и червена сладкарска боя с шоколадов крем. Най-малката, уви, се оказа предпочитана от децата - шоколадова с ментов мус. Ето и отрязани парчета от две от тортите - за съжаление на снимката цвета на червения блат не си личи добре:


Няма коментари:

Публикуване на коментар