сряда, 20 юли 2011 г.

Аристокотките

       Едно ново анимационно предизвикателство за рожден ден на дъщерята на моя близка приятелка - торта с героите от филмчето на Дисни "Аристокотките". Идеята за тази торта узря в хода на едно по-дълго обмисляне. Рожденничката си пожела торта с котка и кълбо прежда, на нас с майката това ни се стори малко скучно и започнахме да разглеждаме различни други котки. Накрая приятелката ми се сети за аристокотките. Всъщност това беше много добра идея - момиченцето е с подчертани музикални способности, а във филмчето музиката не е на последно място!
       Трябва да призная обаче, че котките на тортата доста ме поизмъчиха. И друг път съм установявала, че наглед простите анимационни герои от филмчетата на Дисни са много трудни, ако човек се стреми да постигне голяма прилика. Мисля, че успях да се справя с приликата, макар и с известни несъвършенства в гладкостта на контура.
      
                      Ето тортата в общ план:



 А ето я отново, погледната от различни страни:





А тук ще покажа някои детайли по- отблизо:






      

       Пианото беше специално желание на майката, а аз като музикален инвалид по отношение на музикалните инструменти се справих с клавишите само приблизително.
       Май малко прекалих със снимките, но при по-богатите на герои и сюжет торти се случва все така. Дано не съм досадила в представянето на това творение!
       Като вид тортата беше бяла еклерова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар