вторник, 15 октомври 2013 г.

Трето продължение или анимационни герои за момчета

       Ето и последната прясна серия анимационни персонажи. Всички те бяха предназначени за малки момчета и освен това бяха нещо ново за мен, т.е поне не съм скучала!

       За съжаление и тази публикация ще добие вид на кратък преглед на тортите в завършен вид. Какво да се прави, въпреки желанието ми снимките в хода на работата доста ме затрудняват....

       Първата от днешните торти беше на тема "Таласъми ООД" - едно много любимо за мен филмче, което определено ме вдъхнови! Тъкмо беше излязла втората му част, когато започнах да я правя, така че комбинирах идеи и от двете:






       Главните герои отново бяха възголемички, така че ги направих с оризонова основа, която покрих двукратно с фондан /един път на тънък слой за изравняване и втори път за окончателен завършек/. Ето ги и отблизо:





       Тук имах удоволствието да видя реакцията на рожденика Митко - братче на един съученик на дъщеря ми. Заради блясъка в очите при вида на тортата си струва човек да прави такива неща....






       Втората торта от днешната серия е на тема "Джейк и пиратите от Невърленд". Виж, това филмче го бях пропуснала, дори не подозирах, че съществува такъв герой. Набързо се наложи да вляза в час и да се запозная с главните герои....В началото си мислех да оформя тортата като кораб, но предвид някои изисквания към състава й, заложих на стандартната кръгла форма, като се опитах да създам впечатление за корабна палуба:

Отстрани
Отзад













      
        Героите ми бяха много приятни за правене, особено папагалът:




       И тази торта беше за малко братче на съученичка на Бояна - Филип, тя беше третата поред, която правя за неговите рождени дни. По отношение на съдържанието по-особеното беше, че съдържаше един ред бишкоти за тирамису, напоени с плодов сироп по средата, което е вкусно, но определено неудобно за моделиране.

       И сега идва ред на една много любима за мен торта с героите от вече позабравеното филмче "Земята преди време". Както може би се досещате, то е на тема динозаври. За да се вдъхновя, отново дълго разглеждах картинки и попаднах на тази:




       Впечатлиха ме особено цветовете и се опитах да пресъздам, доколкото мога, общото впечатление - с леки промени, разбира се...:



       Тук имах случай да използвам нещо много любимо - "фон" от захарно тесто /тестото на Нелка/. Оставих го да съхне два дни в желаната форма, след което боядисвах с въздушна четка. Тъй като динозаврите отгоре на тортата си бяха тежички, ги сложих на малка подложка от картон, която покрих с "тревата", а под нея сложих няколко сламки за опора като при многоетажните торти.

       Ето и няколко снимки на героите отблизо:




       С това най-сетне временно поизчерпах анимационните сюжети в "архива", така че мисля следващият път да мина към игралните филми като тема за тортена украса.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар