сряда, 26 септември 2012 г.

Откриване на новия сезон, или две импровизации на тема "Уолт Дисни"

       Уви, всяко хубаво нещо си има край. Това се отнася с пълна сила за лятната отпуска, дори когато тя е дълга цял месец /без да броим последвалите празници около 6-ти септември/. Доста попътувах, отпочинах си както от работата, така и от тортите - в жегите тази година и те ми бяха поомръзнали. Накрая обаче тази дейност почна много да ми липсва и ръцете ме засърбяха да направя нещо ново. По редица причини това стана възможно чак на 23-ти септември и сега бързам официално да открия новия сезон на тортите!
       Както много пъти досега съм споменавала, за мен всяка нова есен е източник на сили и енергия, тъй като това е любимото ми време от годината. Есента винаги свързвам с началото на нещо ново и приятно след лятното "разложение" и може би затова и тортата, която направих, е на фона на есенен пейзаж.
       Темата, по която трябваше да импровизирам, беше отново Мечо Пух и героите от едноименното филмче на Уолт Дисни /както е тръгнало, скоро компанията ще ме осъди за нарушаване на авторски права/. Тази анимация е доста популярна като сюжет за украса на торти, и съответно доста изчерпана, така че основната ми цел беше да изляза от рамките на стереотипа и да направя нещо по-различно. В крайна сметка се спрях на идеята да използвам части от картинка, отпечатана на вафлена плака, като фон за фигурките. Тук е мястото да кажа, че в такива случаи е много важно отпечатаната картинка да е с добро качество, което не винаги се получава. В тази връзка горещо препоръчвам на тортоправещите маниаци печатните услуги на онлайн-магазина "Cookibooki", в чието качество съм се убеждавала неколкократно!
    
       След това кратко отклонение ето и самата торта - Мечо Пух и приятелите му в есенната гора:

Изглед отпред
Отстрани
Отстрани











Изглед отзад

       Тези фигурки /а впрочем и не само тези/ ми бяха много приятни за правене и се опасявам, че пак се поувлякох в количеството им. Ето основната "групичка" по-отблизо:





                      А ето и моят любимец - магарето Йиори:




       За пълнота направих и кенгурчето Ру, а заекът, който ми се видя по-труден за изработка, вмъкнах като релефна апликация:

Кенгурчето Ру
Зайо в градината си












       При самата торта нямаше нищо ново - класическата и любима шоколадова с банани и шоколадов крем.

       Почти по същото време изработих и един "комплект" фигурки за украса на торта - Мики и Мини Маус. Не знам защо, но винаги си ги представям на пикник с кошницата до тях, да ядат любимите сандвичи на Мики, така че ги направих именно в такава ситуация със съответните дребни детайли към тях:


      
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар