понеделник, 15 февруари 2016 г.

Нещо като довиждане

         Признавам, че много отдавна не съм публикувала нищо ново тук....Истина е, че времето все не достига, но причината да не пиша по-скоро се дължи на друго. Нещата се променят с времето и определено визията на блога започна да не ми харесва, а не ми достигат умения да я променя според желанията си. Освен това почти всичко, което съм качила до момента като информация, без да броим постъпковите снимки, е остаряло, а нямам енергията да го актуализирам. Може би в някой бъдещ ден бих се заела с тази амбициозна задача, но е възможно и такъв ден никога да не настъпи. Така че с тази публикация казвам "Довиждане" за неопределено време на всички, които са ме следили тук! Благодаря за интереса и вниманието! Надявам се все пак да съм била полезна на някого!
        Нещата, които съм качила до момента, ще си останат в същия вид, а галерията със снимките на тортите ми ще бъде допълвана непрекъснато. Онези, които биха искали и занапред да проследяват новите ми творения веднага след изработването им, могат да го направят на страницата ми във Фейсбук: Тортите на Мери Шик

        Желая на всички засегнати от тортената мания много творчески успехи, а на останалите - да получават много прекрасни торти, защото тортата е предназначена да носи радост - както на този който я прави, така и на този, който я получава!

       ДОВИЖДАНЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар